close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
[請益] 關於員林 184 外環道莒光路與中山路口
Mar 14th 2014, 14:33, by savin0725

作者savin0725 (離開之前)

看板ChangHua

標題[請益] 關於員林 184 外環道莒光路與中山路口

時間Fri Mar 14 14:33:09 2014

想請問大家 現在靠近大村跟員林附近的莒光路跟中山路 以往以前我騎機車從莒光路往大村方向的中山路 一旦綠燈 我就是直行 但是 最近我從莒光路要往中山路等紅燈時 卻發現紅綠燈上有機車要兩段式左轉的標誌 如果說 我綠燈直行往中山路 算是違規嗎 ? 難道我要往中山路還要待轉 ? 還要到 TOTO 衛浴那邊等一次紅燈 ? 有點不瞭解為何要這樣設計路線 有誰可以給我解答 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.176.254.148

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()