close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
[問題] 筆電的螢幕會自動關閉
Mar 14th 2014, 11:33, by neoyeepoh

作者neoyeepoh (梁寶爺)

看板Windows

標題[問題] 筆電的螢幕會自動關閉

時間Fri Mar 14 11:33:39 2014

大大們,有誰可以教我怎樣解決這個問題? 我的筆電在最近1年開始就出現只要我重開機或是關閉螢幕(Fn+F6)的動作後, 再重開回螢幕就會不到幾秒鐘關閉,剛開始,我只要重試按多幾次Fn+F6,它就回復正常 至到最近一個月,我完全不敢關閉螢幕了,因為要重開,就要花好幾十次的Fn+F6才可以 回復開機..害我最近都一直開著筆電都不敢再關機了. 有重灌和更新顯卡的driver,有重設定螢幕省電,休眠,自動關閉的功能. 但還是無法解決.. 救命呀~>_※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 60.48.214.249

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()