close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
底片機的一些小問題
Jan 31st 2014, 16:00

底片機的問題~~
我以前就會拿著數位相機拍來拍去 很喜歡東拍西拍~有一次我就看了伍佰 故事這一本攝影集!! 這本書讓我愛上了這種黑白的感覺~感覺很神秘 但我對底片機完完全全沒有概念 我有上網找找底片機~有打算想買
http://tw.mall.yahoo.com/item/p102333189759;_ylt=AtLo.si7jSkiYyy.f9DUwf9jTB4J;_ylv=3?act=srpa

http://tw.mall.yahoo.com/item/p01031613160;_ylt=AoLJOvjZZOAeUSGUjMPGDqpjTB4J;_ylv=3?act=srpa

這兩種其中一款 大大們覺得哪一種比較好?還是另有推薦`
還有我看這些相機拍的範例圖片是彩色的~如果要變成黑白的該怎麼用?是底片的關係嗎?
如果真的關於底片大概市價底片會多少錢?
請各位幫幫我><

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()