close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Re: [討論] Google帳號被盜
Dec 29th 2013, 23:32, by shuterlo

作者shuterlo (紅燒牛牛麵)

看板MobileComm

標題Re: [討論] Google帳號被盜

時間Sun Dec 29 23:32:01 2013

我也是今天剛被盜 還好銀行有第一時間打來 ps 我是富x銀行 他除了確認google消費之外 也說出了我今天其他的刷卡紀錄 我也有上網在確認 跟回撥信用卡專人客服確定 我本身也是沒有下載其他app 除了 line跟神魔之塔 不過也很巧的是 被買了150科神魔之塔的魔法石 信用卡公司方面的說法是 確認你沒有此筆消費之後 會立刻取消交易 同時鎖卡片 要隔天去銀行辦理繳回信用卡 給大家做個參考一下 還好剛剛有來爬文 發現我也不是第一個這樣的人@@ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.194.99.202

han224 :你被異常登入 不是會警告? 12/29 23:33

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()