close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
Re: [請益] 寵愛紅酒多酚凍膜?
Nov 14th 2013, 23:10, by momo55

作者momo55 (momo)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 寵愛紅酒多酚凍膜?

時間Thu Nov 14 23:10:50 2013

你的膚質跟我現在很像 混合敏感肌 但我是上妝之後T字容易出油 這罐紅酒面膜我用了覺得不錯 質地是比較清爽型的但是洗完臉隔天會覺得膚況有改善 比較亮 兩頰比較飽滿鼓鼓的 不過我是會脫屑的人 這罐敷完是沒有脫皮 不過 後續我還是會加乳液 隔天皮膚會更好 另外我用了沒長痘 我是敷全臉 還OK囉 ※ 引述《dudee (p幣怎麼買阿 好難賺)》之銘言: : 請問這罐適合混合肌T字油+偏敏感肌臉嗎? : 從沒乾到臉部脫屑過 鼻子下巴易長痘 能敷全臉嗎? : 有看到乾肌的升火心得 其他升火文則沒看到肌膚類型 : 因為有人送200折價券 不知道要不要去敗 : 謝謝~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.136.168.182

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()