close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Re: [交易] 有人想買空機嗎??我要續台灣大哥大的門號
Oct 26th 2013, 22:56, by serwaykk

作者serwaykk (祝大家蛇年行大運)

看板ChangHua

標題Re: [交易] 有人想買空機嗎??我要續台灣大哥大的門號

時間Sat Oct 26 22:56:40 2013

自己回自己 結果詢問的版友都誤會我的意思了 後來是去台哥大直營門市辦NOTE3 32G續約方案 699+789方案,手機8990,老客戶免預繳,又企業方案-1500 手機7490 再把手機賣掉,買NPFI 32G,通訊行退我1200 加買平板6200,所以合計花12490元 划算嗎??? 給各位版友參考 ※ 引述《serwaykk (祝大家蛇年行大運)》之銘言: : 板上有人想買空機嗎?? : 我要續台灣大哥大的門號 : 我想買NPFI 32G,無奈台哥大沒有 : 所以只能續別的手機來換 : 我會去曉陽路上的台哥大直營店續 : 看你想買哪一隻手機可以看看囉 -- 我渴望能見你一面, 但請你記得,我不會開口要求要見你。 這不是因為驕傲,你知道我在你面前毫無驕傲可言, 而是因為,唯有你也想見我的時候,我們見面才有意義。 1950年西蒙.波娃(法國作家) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.46.243.98

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()