close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
不要再癡心妄想高房價會崩盤.....
Oct 14th 2013, 02:25

我記得2007年我在美國的時候
一個朋友起碼舉出10個房價會大漲的因素
他還說連小跌的機會都沒有
我再不買就只能看著房價一路飆上去
後面我就不多說了....

這市場不是我們平民老百姓說了算
明天政府課重稅, 金融危機, 天災....
太多不確定因素可以讓房價大跌

真的大跌後
有錢人一樣爽爽過, 但是拿未來在賭房價的人呢?

好日子過久了, 還是要懂得風險管理.
居安思危, 穩健投資, 常保平安.
如果家裡有幾個億沒地方花
那我是建議趕快買
順便代替國家感謝你

對了, 我那個朋友後來房子被收走, 離婚, 沒工作, 信用破產, 最後在機場開巴士....
而我用當時市價6成, 買了現在的房子

我想我當年真是癡心妄想

Nothing worth having comes easy

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()