close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
[徵求] 鹿港 借一下外接式dvd光碟機
Dec 6th 2013, 21:48, by kadodo

作者kadodo (想辦法突破)

看板ChangHua

標題[徵求] 鹿港 借一下外接式dvd光碟機

時間Fri Dec 6 21:48:42 2013

如標題 我其實有一台但是這次忘記帶回鹿港 而我又急著想要重灌鹿港的電腦 但我這台老電腦只能讀cd 而我要安裝的光碟是dvd的 不曉得有沒有好心的人可以先借我一下 灌好應該兩個小時以內就可以了 用完馬上歸還 謝謝請站內信或水球聯絡 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.176.187.12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()