close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[心得] 露得清細白面膜
Nov 8th 2013, 22:49, by chaplin9085

作者chaplin9085 (MissMao)

看板BeautySalon

標題[心得] 露得清細白面膜

時間Fri Nov 8 22:49:51 2013

不好意思手機發文 一直以來都在用露得清的美白面膜, 試過幾款其他家的美白面膜, 目前只有露得清能讓我達到美白效果。 自己本身不黑,膚色偏白,但是是容易曬黑也容易白回來的體質。 之前突然瘋狂熱衷美白,狂敷兩個禮拜後, 有天跟朋友們聚會,大家一致問我 「你幹麻撲粉撲這麼白啊?」 驚) 我根本沒有撲粉啊! 連防曬都沒擦(那天只物理防曬) 沒想到露得清威力如此強大! 雖然看版上對露得清都是反推居多, 但真的對我來說滿有效的 不過說真的,她們家的面膜精華液變少了, 以前都還可以從袋子裡到出精華液,現在都沒有了Q^Q 不過比起這個,我覺得能讓我變白已經達到經濟效益了。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.70.241.113

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()