close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[請益] 頭皮保養的必要性?
Dec 7th 2013, 22:00, by kevin517

作者kevin517 (517不是我的生日)

看板hairdo

標題[請益] 頭皮保養的必要性?

時間Sat Dec 7 22:00:00 2013

我是男生 從來沒有保養過頭皮 保養一次便宜的三四百跑不掉 小弟也只是個學生而已 所以一次也沒做過 上次剪頭髮時 理髮師照我的頭皮給我看 說我的頭皮很嚴重 需要保養 好像我的頭皮是油性的 有堵住毛囊之類巴拉巴拉一堆 他就推薦去角質 說這樣沒好好保養以後會禿頭之類的 讓我有點猶豫到底要不要保養頭皮 想請問一下大家 有沒有保養頭皮真的會差很多嗎? 另外可以買一些洗髮乳在家自己保養嗎? 謝謝大家~~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.205.14.103

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()