close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Need cooking inspiration?

Have a passion for cooking delicious meals or need inspiration for your next dish? Daily food fares to quench your palette when you subscribe to Recipe ideas.
From our sponsors
[問題] 關於windows7隨機版本...
Oct 2nd 2013, 21:50, by Oooooopsy

作者Oooooopsy (Oooooopsy)

看板Windows

標題[問題] 關於windows7隨機版本...

時間Wed Oct 2 21:50:16 2013

家中有2台桌機 最近2台相繼故障...所以想重新灌系統 無奈之前的軟體失蹤....(真是屋漏偏逢連夜雨...(崩潰)) 所以打算買新軟體來灌 大概是太久沒更新資訊... 隨處可見"隨機版"..搞得我務煞煞...爬了很多文章 還是有幾個疑問.. 我的疑問是... 如果說我買了隨機版 可以同時灌在2台桌機嗎?(型號不同) 我不在意是否會跑出"盜版"字眼 在意的是 第2台安裝後是否可以正常使用.. 因為大家都說他會綁一台主機板 但並未針對此部分說明狀況 讓我不知該不該下手買下去 而且軟體一拆封就不能退貨了... 煩請板上神人給我一點指示!!! 感恩!!!!!ORZ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.192.136.252

maniaque :序號不給你用兩次的.... 10/02 21:50

Oooooopsy :M大的意思是...第2台不能裝摟? 我記得之前安裝沒有特 10/02 21:58

Oooooopsy :別要求key in序號壓?... 10/02 21:59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yahauiuyt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()